Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Příběh třetí. Iveta a Barbora

...aneb Veselý příběh o tom, jak si lesbičky pořizují vlastní děti. Bez muže, a přece s ním. A možná někdy na hraně zákona a etiky.

Iveta mě přivítala zvesela, ukázala, kam se můžu posadit, a utíkala k dceři.

„Kde jsem se potkala s mojí partnerkou? Tak jako asi všichni homosexuálové, na internetu. Víte, je hodně těžké, poznat v davu lesbičku.  Žádná to nenosí napsané na čele, jsme dost zdrženlivé. Více zdrženlivější než gayové. Když flirtuje muž se ženou, jsou tam určitá gesta, ale my, lesbičky, dáme víc na pohledy. A co se týká vztahů, jsme věrnější než gayové. V tomto se dost lišíme od mužů.

Ivetina dcerka přišla za námi z ložnice. To malé blonďaté děvčátko se tisklo ke své biologické matce a já jsem přemýšlela, jak to bude dál, až začne chodit v září do školky.

Lidé jsou tolerantní

„Víme, že to jednou přijde, ale zatím jsme nad tím s Barunkou nepřemýšlely. Dnes už i staří lidé chápou, že homosexualita není nemoc nebo něco, za co by se měl člověk stydět nebo viset na pranýři. Ale vysvětlete to dětem. Nevím, jak budou děti ve školce reagovat na to, že Terinka má dvě maminky. Ano, oběma nám říká maminko. Pro děti to bude asi těžké pochopit, ale kdyby byl problém, promluvíme o tom s rodiči. Zatím ta situace ještě nenastala a budeme to řešit, až to přijde,“ usmála se paní Iveta.

Upravila volnou mikinu a nebylo možné přehlédnout její krásné, těhotenské bříško.

„Ano, jsem těhotná, v 21. týdnu,“usmála se ta milá dáma, která byla ke svému hostovi velmi pozorná.

„Terezka i naše druhé děťátko mají stejného otce. S Baruškou jsme spolu osm let a naše dcerka měla tři roky. Jak jsme k ní přišly? Určitě vám to povím, jen Terezce nachystám snídani, malé strpení, prosím,“ a Iveta odběhla do kuchyně.

Přemýšlela jsem nad tím, jak může vzniknout dvěma lesbičkám dítě. Umělé oplodnění v tomto případě nepřicházelo v úvahu, neboť to náš zákon nedovoluje. Takže mě napadla jen ta jediná, a dle mého poslední možnost, a to přirozená cesta. Iveta se vrátila a dala se do upřímného smíchu.

Chlap u toho byl jen zčásti

„Ne, určitě jsem s žádným chlapem neměla pohlavní styk. Jednak mě to neláká a hlavně by to určitě otřáslo naším vztahem s Barčou. My jsme hrozně moc toužily po děťátku. V Centru asistované reprodukce jsme si dojednaly schůzku, a když jsme tam přišly, bylo nám řečeno, že jako lesbičky nemáme nárok na dárce sperma. Tak jsme to udělaly nezákonně, jako to dělají další lesbické páry. Našly jsme si přes internet několik mužů, kteří tuto službu nabízeli. Jeden se nám až moc pletl do života, zajímaly ho podrobnosti, chtěl o nás všechno vědět. To se nám nelíbilo, byl až příliš dotěrný. Vyloučily jsme i muže, kteří chtěli za jeden pokus deset tisíc. Rozumíte, za jeden pokus? A že se nám nedařilo hned napoprvé. Tak strašně moc jsme chtěly děti, že jsme vážně zvažovaly odjet do zahraničí, kde možnost umělého oplodnění neznámým dárcem existuje. Byly jsme zoufalé, nakonec se nám podařilo najít muže, který byl ochotný nám pomoci.“

Přijel pošťák a Iveta odběhla pro doporučený dopis. Ihned navázala tam, kde nás vyrušilo zadrnčení domovního zvonku.

Jeho žena nic netuší

„Je mu asi 35 let a podle toho, co naznačil, má stálou partnerku a dítě. Nikdy jsme se spolu nebavili o soukromí. Jak to všechno proběhlo? Ne, opravdu jsme spolu neměli sex. Sešli jsme se v Praze na hotelu. Terezčin tatínek si odskočil na toaletu, tam to dal do kelímku a pak jsem to já s Barunkou vpravila do mého těla injekční stříkačkou,“ smála se Iveta mým rozpakům a nechápavému pohledu.

„Nepodařilo se hned napoprvé, schůzek bylo víc. Proč to dělal? Já ani nevím. Snad chtěl pomoc, nevím. Peníze od nás nechtěl, ale jak se Terka narodila, daly jsme mu s Barčou pozornost. V kontaktu nijak zvlášť nejsme. Není napsaný v rodném listě, občas mu pošleme fotky, ať vidí, jak Terka roste. A Terezčina sestřička? Obě holky budou mít jak stejnou biologickou matku, tak i otce,“ uzavřela debatu o dětech Iveta.

„Bářina matka měla s její homosexualitou problém. Čas ale věci srovnal a zrovna nedávno tchýně prohlásila, že je dobře, že budeme mít další dítě. A víte, co mi jednou řekl náš kamarád? Prej chudák kluk, který si vezme naši Terezku. Bude mít totiž dvě tchýně.“

No vida, jak se dá dneska přijít k dětem. Lesbické maminky mají totiž vždy k dětem hlubší vztah, než některé matky heterosexuální. Děti jsou totiž chtěné, plánované a vymodlené. A mnohdy za ně partnerky dají nemalé peníze.

Autor: Zuzana Horváthová | sobota 2.8.2014 8:00 | karma článku: 11,28 | přečteno: 751x
  • Další články autora

Zuzana Horváthová

Týden sedmý a týden osmý – Závěrem aneb Můj boj s diastázou 11. díl

„Mamo, co děláš?“ „Masíruju jizvu (po císaři, pozn. pro čtenáře), proč jako? Lucka říkala, že jizva není jen otázka kůže, ale i svalů pod ní.“

31.5.2019 v 21:38 | Karma: 10,76 | Přečteno: 371x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

Týden šestý – Jsem sobec? Aneb Můj boj s diastázou 10. díl

Tak jsem zjistila, že manžel mé články přece jenom sem tam čte. Počítač mi nesebral, do Břeclavi k Lucce mi nezakázal jezdit, ale od vydaného článku Výstavní vagína celý večer se mnou nemluvil.

10.4.2019 v 8:00 | Karma: 10,56 | Přečteno: 462x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

V mezičase II. – Výstavní vagína aneb Můj boj s diastázou 9. díl

Dovolím si ještě jeden článek na téma sex. A to proto, že sex s pánevním dnem úzce souvisí. A taky proto, že jsem zjistila, že manžel mé články vůbec nečte.

4.4.2019 v 8:12 | Karma: 16,16 | Přečteno: 896x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

V mezičase – Venušiny kuličky aneb Můj boj s diastázou 8. díl

Tož sem si rozdělala flašku chardonnay a vrhám sa na psaní článku, který vznikl na popud mužů. Toto prostě střízlivá nemožu dat!

25.3.2019 v 8:00 | Karma: 14,11 | Přečteno: 992x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

Týden pátý – Překvapení a změny aneb Můj boj s diastázou 7. díl

Je to tady! Ne, to není možné, to nemůže být pravda! Lucka upozorňovala, že cvičení může ovlivnit plodnost, ale čtvrté dítě fakt nechci!

18.3.2019 v 11:19 | Karma: 9,61 | Přečteno: 449x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Týden čtvrtý – Vždy a všude aneb Můj boj s diastázou 6. díl

"Cvičte kdykoliv, kdekoliv. V autě, ve frontě u pokladny. Přeneste cvičení do běžného života," neustále nás Lucka upozorňuje. A tak jsem její rady vzala vážně. A to doslova.

11.3.2019 v 14:47 | Karma: 10,97 | Přečteno: 500x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Týden třetí – Kašlu na to! aneb Můj boj s diastázou 5. díl

Nevidím výsledky. Jsem zklamaná a naštvaná. Dokonce zvažuju, že s tím seknu a nadobro se smířím se svým těhotenským břichem.

5.3.2019 v 21:44 | Karma: 12,03 | Přečteno: 538x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Druhý týden – Něco se děje aneb Můj boj s diastázou 4. díl

„Zajímá mě, jak tvůj příběh dopadne,“ říká mi známý. Netušila jsem, že čte můj blog, ale jsem potěšena, že ho zajímají mé pokroky.

25.2.2019 v 21:54 | Karma: 11,19 | Přečteno: 647x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Den první – Šok aneb Můj boj s diastázou 3. díl

Syn se ptá, proč mám tak veliké břicho. Protože jsem sežrala babičku a karkulku i s košíčkem, chce se mi syna jízlivě odbýt.

19.2.2019 v 8:00 | Karma: 14,87 | Přečteno: 866x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Den nula – Milenka Lucka aneb Můj boj s diastázou 2.díl

Nalijme si čistého vína. ROZKAZ! Tak znovu, tentokrát se to mi to snad podaří obrazně, ne doslova. Je se mnou vždy a všude, myslím pořád na ni. Ráno, když vstávám, po odchodu dětí do školy a školky,...

12.2.2019 v 19:29 | Karma: 17,19 | Přečteno: 1054x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Den před dnem nula - Odhodlání aneb Můj boj s diastázou

Stoupnula jsem si před zrcadlo, vyhrnula tričko a kriticky povídám: „Vypadám, jako bych byla zase těhotná,“ a bodrý syn Ondra mě chtěl bezelstně uklidnit: „Neboj, mamko, ty nejsi těhotná, ty jsi jen tak tlustá.“

4.2.2019 v 8:51 | Karma: 16,96 | Přečteno: 1065x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Jeden upřímný úsměv

Někdy stačí chvíle, abychom si někoho oblíbili, ale celý život nestačí, abychom na něj zapomněli. Neznámý autor

18.7.2015 v 21:17 | Karma: 6,26 | Přečteno: 211x | Diskuse| Letní povídka

Zuzana Horváthová

Příběh sedmý. Ludmila. Důvěra.

Někdy nemusíme mluvit. Stačí nám slzy, pohledy, objetí. Spřízněné duše. Příběh s podnázvem Důvěra (slepá)...

29.9.2014 v 23:20 | Karma: 7,55 | Přečteno: 329x | Diskuse| Společnost

Zuzana Horváthová

Vezměte si pyžamo a hurá do tanečních!

Doby, kdy se hodiny tanečních považovaly za něco vážného a za jakýsi další krok k dospělosti, jsou dávno za námi. Odlehčené povídání s tanečním mistrem.

14.9.2014 v 22:04 | Karma: 8,66 | Přečteno: 525x | Diskuse| Společnost

Zuzana Horváthová

Příběh čtvrtý. Malá víla

...smutný příběh o odsuzování. A taky příběh o tom, jak strašně málo víme o lidech. Příběh o tom, jak nás tíží naše osudy a osudy blízkých. Příběh, kdy se svěřujeme s nejniternějším tajemstvím úplně neznámým lidem.

18.8.2014 v 8:00 | Karma: 9,72 | Přečteno: 333x | Diskuse| Společnost

Zuzana Horváthová

Příběh ze staré krabice. Vůně levandule

Nevím, kam se ztratil. Když se náhodou potkáme, neusměje se, jen pozdraví a běží dál. A přitom vše bylo tak nádherně platonické a jemné, až z té něhy stoupají slzy do očí...

4.8.2014 v 23:11 | Karma: 9,13 | Přečteno: 258x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Příběh druhý. Dana

Žebříček hodnot. Pro co všechno jsme ochotni ho přebudovat? Za jakou cenu lze zpytovat vlastní svědomí? Sáhneme si každý aspoň jednou v životě na samé dno svých morálních hodnot?

16.7.2014 v 20:45 | Karma: 13,16 | Přečteno: 808x | Diskuse| Společnost

Zuzana Horváthová

Příběh první. Iva

"...ztrácíš právo něco si přát, když se vzdáváš..." "...když tvá víra pohasne, a pobledlá je líc pobledlá je líc, jdeš konci vstříc..."

10.7.2014 v 20:26 | Karma: 9,46 | Přečteno: 612x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 614x
Máme s manželem tři děti, jsem na rodičovské dovolené s nejmladší dcerou.

Seznam rubrik