Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Týden čtvrtý – Vždy a všude aneb Můj boj s diastázou 6. díl

"Cvičte kdykoliv, kdekoliv. V autě, ve frontě u pokladny. Přeneste cvičení do běžného života," neustále nás Lucka upozorňuje. A tak jsem její rady vzala vážně. A to doslova.

Přinesla jsem domů masáží balónky. Jsou bezvadné! Sedím u stolu a masíruji si jimi chodidla, čímž si odbudu část cvičení. I děti se doma o ně přetahují. Masírují si nožky u hraní pexesa, u dívání se na pohádku. Zvažuju, jestli nekoupím ještě jednu sadu, aby se nemusely děti dohadovat, kdo ho měl kolik minut a že už přetahují stanovený limit.

 

Po pár dnech

 

Masážní balonky jsou zlo! Děcka s nimi rozbily už dvě skleničky, z ledničky poshazovaly veškeré magnety a papíry, co tam visely. Masážní balónky nesmí do kuchyně. Tečka. Tak teď jsou děti zavřené v pokojíku a radši nechci vědět, co tam s nimi dělají.

Práskla to však nejmladší dcera:

„Mami, Ondra hází balonky na záclonu a zabíjí motýlky“ (vzorek na zácloně).

 

Balónky se pořád někde ztrácí a pořád je někde nalézám. I přes můj zákaz se na ně jen podívat, pokaždé se někam zakutálí.

 

Tento týden jsem měla ještě cvičící krizi. Vůbec se mi nechtělo do trénování. Výsledky se žádné nedostavují, jsem zklamaná. Zkusím tedy zapojit cvičení do běžného života, jak nám Lucka neustále připomíná.

 

A tady je krátký seznam míst, kde jsem pokoušela cvičit, a jaké to mělo výsledky:

Kino. O kině jsem psala v předešlém článku. Nízké sedačky v kombinaci s mými 10centimetrovými podpatky nebyly vůbec vhodnou kombinací pro zpevňování svalů. Výhoda – tma, nikoho nezajímá mé napřímení a strnulý výraz ve tváři.

 

Kosmetika.  Po dlouhých měsících jsem se objednána na kosmetiku. Syn je opět nemocný, manžel si bere dovolenou, jdu si užívat. Těším se, jak si odbudu jednu část úkolu pro dnešní den.

Daniela mě nešetří. Pro bolest mi téměř tryskají slzy z očí a cvik přeruším v jeho polovině. Soustředím se jen na to, jak je mi dnešní čištění pleti bolestivé a na cvičení si následující hodinu už ani nevzpomenu

 

Bazén. Na víkend odjíždíme s manželem do termálů. Bez dětí, těším se. Zklamání přichází hned při příchodu do penzionu. Všude studená dlažba, postele sice příjemně tvrdé, ale sotva si lehnu, už mé polohy využívá manžel. Pokouším se tedy cvičit ve vodě. Jde to blbě. Byť sedím, voda mě nadnáší a nemůžu tělo nastavit do správné pozice

 

Dentální hygiena. Jestli jsme si myslela, že lze cvičit v zubařském křesle, tak jsem musela být asi v podnapilém stavu nebo momentálně mimo normální smýšlení. Začnu cvikem, který není absolutně vidět a který nevidí ani zkušené oko Lucky. No, byl to opět hloupý nápad. Proč jsem si myslela, že již několikátá návštěva mladé dentální hygienistky bude konečně příjemný pokec? Neodcvičila jsem ani jeden cvik.

 

Auto. Jsem zvyklá poslouchat za jízdy řvoucí děti, hádající se děti, rádio. Ale počítat počet nádechů a výdechů, to nebyl dobrý nápad. Dodnes netuším, kde se přede mnou to auto vzalo?

 

Karneval. Kulturní dům v D. je narvaný dětmi a jejich rodiči. Není si kde sednout, a tak se uvelebím na jediném volném stole v místnosti. Poslouchám hudbu, sleduju cvrkot kolem sebe. Není to úplně ono, ale na závěr tohoto dílu můžu říct, že to byl nejlepší okamžik pro cvičení.

 

Resumé? Nejlépe se cvičí v klidu a doma. Důležité ale je, přenést princip cviků do praktického života. A to se mi daří čím dál lépe a hlavně zcela automaticky.

 

A o čem bude příští článek?  O strachu, zděšení a velké naději :-)

 

Autor: Zuzana Horváthová | pondělí 11.3.2019 14:47 | karma článku: 10,97 | přečteno: 500x
  • Další články autora

Zuzana Horváthová

Týden sedmý a týden osmý – Závěrem aneb Můj boj s diastázou 11. díl

„Mamo, co děláš?“ „Masíruju jizvu (po císaři, pozn. pro čtenáře), proč jako? Lucka říkala, že jizva není jen otázka kůže, ale i svalů pod ní.“

31.5.2019 v 21:38 | Karma: 10,76 | Přečteno: 371x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

Týden šestý – Jsem sobec? Aneb Můj boj s diastázou 10. díl

Tak jsem zjistila, že manžel mé články přece jenom sem tam čte. Počítač mi nesebral, do Břeclavi k Lucce mi nezakázal jezdit, ale od vydaného článku Výstavní vagína celý večer se mnou nemluvil.

10.4.2019 v 8:00 | Karma: 10,56 | Přečteno: 462x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

V mezičase II. – Výstavní vagína aneb Můj boj s diastázou 9. díl

Dovolím si ještě jeden článek na téma sex. A to proto, že sex s pánevním dnem úzce souvisí. A taky proto, že jsem zjistila, že manžel mé články vůbec nečte.

4.4.2019 v 8:12 | Karma: 16,16 | Přečteno: 896x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

V mezičase – Venušiny kuličky aneb Můj boj s diastázou 8. díl

Tož sem si rozdělala flašku chardonnay a vrhám sa na psaní článku, který vznikl na popud mužů. Toto prostě střízlivá nemožu dat!

25.3.2019 v 8:00 | Karma: 14,11 | Přečteno: 992x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

Týden pátý – Překvapení a změny aneb Můj boj s diastázou 7. díl

Je to tady! Ne, to není možné, to nemůže být pravda! Lucka upozorňovala, že cvičení může ovlivnit plodnost, ale čtvrté dítě fakt nechci!

18.3.2019 v 11:19 | Karma: 9,61 | Přečteno: 449x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Týden třetí – Kašlu na to! aneb Můj boj s diastázou 5. díl

Nevidím výsledky. Jsem zklamaná a naštvaná. Dokonce zvažuju, že s tím seknu a nadobro se smířím se svým těhotenským břichem.

5.3.2019 v 21:44 | Karma: 12,03 | Přečteno: 538x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Druhý týden – Něco se děje aneb Můj boj s diastázou 4. díl

„Zajímá mě, jak tvůj příběh dopadne,“ říká mi známý. Netušila jsem, že čte můj blog, ale jsem potěšena, že ho zajímají mé pokroky.

25.2.2019 v 21:54 | Karma: 11,19 | Přečteno: 647x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Den první – Šok aneb Můj boj s diastázou 3. díl

Syn se ptá, proč mám tak veliké břicho. Protože jsem sežrala babičku a karkulku i s košíčkem, chce se mi syna jízlivě odbýt.

19.2.2019 v 8:00 | Karma: 14,87 | Přečteno: 866x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Den nula – Milenka Lucka aneb Můj boj s diastázou 2.díl

Nalijme si čistého vína. ROZKAZ! Tak znovu, tentokrát se to mi to snad podaří obrazně, ne doslova. Je se mnou vždy a všude, myslím pořád na ni. Ráno, když vstávám, po odchodu dětí do školy a školky,...

12.2.2019 v 19:29 | Karma: 17,19 | Přečteno: 1054x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Den před dnem nula - Odhodlání aneb Můj boj s diastázou

Stoupnula jsem si před zrcadlo, vyhrnula tričko a kriticky povídám: „Vypadám, jako bych byla zase těhotná,“ a bodrý syn Ondra mě chtěl bezelstně uklidnit: „Neboj, mamko, ty nejsi těhotná, ty jsi jen tak tlustá.“

4.2.2019 v 8:51 | Karma: 16,96 | Přečteno: 1065x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Jeden upřímný úsměv

Někdy stačí chvíle, abychom si někoho oblíbili, ale celý život nestačí, abychom na něj zapomněli. Neznámý autor

18.7.2015 v 21:17 | Karma: 6,26 | Přečteno: 211x | Diskuse| Letní povídka

Zuzana Horváthová

Příběh sedmý. Ludmila. Důvěra.

Někdy nemusíme mluvit. Stačí nám slzy, pohledy, objetí. Spřízněné duše. Příběh s podnázvem Důvěra (slepá)...

29.9.2014 v 23:20 | Karma: 7,55 | Přečteno: 329x | Diskuse| Společnost

Zuzana Horváthová

Vezměte si pyžamo a hurá do tanečních!

Doby, kdy se hodiny tanečních považovaly za něco vážného a za jakýsi další krok k dospělosti, jsou dávno za námi. Odlehčené povídání s tanečním mistrem.

14.9.2014 v 22:04 | Karma: 8,66 | Přečteno: 525x | Diskuse| Společnost

Zuzana Horváthová

Příběh čtvrtý. Malá víla

...smutný příběh o odsuzování. A taky příběh o tom, jak strašně málo víme o lidech. Příběh o tom, jak nás tíží naše osudy a osudy blízkých. Příběh, kdy se svěřujeme s nejniternějším tajemstvím úplně neznámým lidem.

18.8.2014 v 8:00 | Karma: 9,72 | Přečteno: 333x | Diskuse| Společnost

Zuzana Horváthová

Příběh ze staré krabice. Vůně levandule

Nevím, kam se ztratil. Když se náhodou potkáme, neusměje se, jen pozdraví a běží dál. A přitom vše bylo tak nádherně platonické a jemné, až z té něhy stoupají slzy do očí...

4.8.2014 v 23:11 | Karma: 9,13 | Přečteno: 258x | Diskuse| Osobní

Zuzana Horváthová

Příběh třetí. Iveta a Barbora

...aneb Veselý příběh o tom, jak si lesbičky pořizují vlastní děti. Bez muže, a přece s ním. A možná někdy na hraně zákona a etiky.

2.8.2014 v 8:00 | Karma: 11,28 | Přečteno: 751x | Diskuse| Společnost

Zuzana Horváthová

Příběh druhý. Dana

Žebříček hodnot. Pro co všechno jsme ochotni ho přebudovat? Za jakou cenu lze zpytovat vlastní svědomí? Sáhneme si každý aspoň jednou v životě na samé dno svých morálních hodnot?

16.7.2014 v 20:45 | Karma: 13,16 | Přečteno: 808x | Diskuse| Společnost

Zuzana Horváthová

Příběh první. Iva

"...ztrácíš právo něco si přát, když se vzdáváš..." "...když tvá víra pohasne, a pobledlá je líc pobledlá je líc, jdeš konci vstříc..."

10.7.2014 v 20:26 | Karma: 9,46 | Přečteno: 612x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 614x
Máme s manželem tři děti, jsem na rodičovské dovolené s nejmladší dcerou.

Seznam rubrik