Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Den první – Šok aneb Můj boj s diastázou 3. díl

Syn se ptá, proč mám tak veliké břicho. Protože jsem sežrala babičku a karkulku i s košíčkem, chce se mi syna jízlivě odbýt.

Tak konečně po hodině teorie přicházíme na cvičení. Speciálně za tímto účelem jsem si ušila nové legíny a nové triko, a to přesně dle pokynů. Upnuté. Vejdu do šatny, která je už plná podobně „postižených“ matek a žen jako já. Moment, ale něco tu nehraje. Hledám mezi nimi alespoň jednu jedinou, která by měla velké břicho. Nic, všecky ploché. Znejistím. Jsem tu správně? Neměla jsem přijít až o hodinu později? Nebo není „můj“ kurz až na druhý den, nebo včera? Ne, nejsem hloupá, určitě jsem správně.

Vešly jsme do Potírny, a byť tu žádná nemá takové břicho jako já, rozhodly se se sebou něco dělat. Potlačuji hysterický smích a návaly slz a snažím se nemyslet na svých téměř 100 cm přes břicho, když slyším, jak jim po porodu zůstaly těhotenské pupíky.

Cvičíme. Tedy spíš jen rovně stojíme a napřimujeme se.

„A teď zkuste prsty zabořit do břicha. Pokud cvičíte správně, nemělo by to jít“, povídá Lucka. No jistě, přes vrstvu tuku asi těžko nějaký ten sval zpevním, natož nahmatám.  Jaké je však mé překvapení, když se prsty nezaboří až po dlaně, ale jen na špičku nehtů. Waw, úspěch! Nevěřila jsem, že je to možné.

Pokračujeme v lekci, a to jak správně sedět.

„A teď si sáhněte na své sedací kosti“, povídá Lucka a ukazuje, jak je najít pohmatem ruky. V duchu se ušklíbnu sama sobě. Ty se ani nesnaž, se svým zadkem číslo osm (na stupnici od jedné do deseti, kdy deset je číslo největší) Ale zkusím to. Tý jo! chce se mi zařvat, fakt je mám!

Druhý den ráno, jak jinak, vstávám s Luckou. Ale protože se mi nedaří vymanit se z dceřiného pevného objetí, musím si sednout zpříma, čímž zapojím problematický přímý břišní sval. Včerejší dřina je tímto pohybem tatam.

Lucka se mi vůbec dostala pod kůži. Nemůžu si pohodlně sednout, nemůžu se v klidu hrbit u kočáru, nemůžu se vyplížit nepozorovaně z ložnice, a to hlavně tehdy, kdy je do mě zamotaná moje nemladší dcera. U žehlení se rovnám a domorodci si myslí, že panička „nejak“ zpychla.

Dcera mě nabádá ke společnému cvičení. Klekne si před troubu, to abychom se pěkně viděly a nemusely jsme chodit na ledovou chodbu před zrcadlo, a snažíme se spolu správně dýchat. Mé dýchání spíše připomíná dusot koní nebo přijíždějící parní lokomotivu.

Zatím se rozčiluje, když cvičím bez ní. Kéž by jí to vydrželo i následující dny a týdny!

Autor: Zuzana Horváthová | úterý 19.2.2019 8:00 | karma článku: 14,87 | přečteno: 867x
  • Další články autora

Zuzana Horváthová

Týden sedmý a týden osmý – Závěrem aneb Můj boj s diastázou 11. díl

„Mamo, co děláš?“ „Masíruju jizvu (po císaři, pozn. pro čtenáře), proč jako? Lucka říkala, že jizva není jen otázka kůže, ale i svalů pod ní.“

31.5.2019 v 21:38 | Karma: 10,76 | Přečteno: 372x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

Týden šestý – Jsem sobec? Aneb Můj boj s diastázou 10. díl

Tak jsem zjistila, že manžel mé články přece jenom sem tam čte. Počítač mi nesebral, do Břeclavi k Lucce mi nezakázal jezdit, ale od vydaného článku Výstavní vagína celý večer se mnou nemluvil.

10.4.2019 v 8:00 | Karma: 10,56 | Přečteno: 462x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

V mezičase II. – Výstavní vagína aneb Můj boj s diastázou 9. díl

Dovolím si ještě jeden článek na téma sex. A to proto, že sex s pánevním dnem úzce souvisí. A taky proto, že jsem zjistila, že manžel mé články vůbec nečte.

4.4.2019 v 8:12 | Karma: 16,16 | Přečteno: 896x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

V mezičase – Venušiny kuličky aneb Můj boj s diastázou 8. díl

Tož sem si rozdělala flašku chardonnay a vrhám sa na psaní článku, který vznikl na popud mužů. Toto prostě střízlivá nemožu dat!

25.3.2019 v 8:00 | Karma: 14,11 | Přečteno: 992x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

Týden pátý – Překvapení a změny aneb Můj boj s diastázou 7. díl

Je to tady! Ne, to není možné, to nemůže být pravda! Lucka upozorňovala, že cvičení může ovlivnit plodnost, ale čtvrté dítě fakt nechci!

18.3.2019 v 11:19 | Karma: 9,61 | Přečteno: 449x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 614x
Máme s manželem tři děti, jsem na rodičovské dovolené s nejmladší dcerou.

Seznam rubrik