Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jeden upřímný úsměv

Někdy stačí chvíle, abychom si někoho oblíbili, ale celý život nestačí, abychom na něj zapomněli. Neznámý autor  

„Už?“

Ondra už snad podvacáté během minuty netrpělivě nakukoval do kabinky a popoháněl mě, ať si pohnu. Nešlo mi to, protože se mi nedařilo narvat pětky prsa a sedmičku zadek do plavek velikosti 38. Každý rok si říkám, že si koupím plavky větší, ale nějak se mi k tomu nedaří se donutit. Natáhla jsem si nátělník, abych zakryla nevzhledné břicho, vzala Ondru za ruku a vyrazili jsme k bazénu. Ondru jsem dala jeho otci a také jeho sestře Kateřině, ať na něj dohlédnou a šla jsem si zaplavat. Prošla jsem sprchou a u schodů do bazénu jsem se potkala s cizím mužem. Prohlédl si mě celou a nesnažil se svůj pohled nijak maskovat. Zastyděla jsem se. Určitě si všiml mé bledé kůže, tlustých stehen a musela jsem mu být k smíchu v tom černém tílku, když je venku vedro k padnutí. Ale překvapil mě, galantně mi nabídl, že můžu do vody jako první. Špitla jsem nesmělé „děkuju“ a zajela pod vodu.  Že to nebyl ani trochu dobrý nápad poznali i dva další plavci, kteří plavali kolem. Ledová voda mi sevřela plíce a nedostávalo se mi dechu. Držela jsem se okraje, lapala po dechu a až jsem rozdýchala šok a do prstů se mi vrátila krev, dala jsem se po roce opět do plavání. Neznámý muž se po mně ohlédl, snad se chtěl ujistit, že žiju.

 

Šla jsem za Ondřejem. Dva bazény mi daly zabrat, potřebovala jsem pauzu a taky se ohřát v teplejší vodě.  Seděla jsem na schůdkách dětského bazénu a pozorovala jsem, jak děti svými konvičkami a kyblíky čeří vodu a jemné vlnky naráží do břehů, kde se rozbijí. Myslela jsem na neznámého. Nebyl to žádný svalovec ani nevynikal líbeznou tváří nebo vlasy do poloviny zad. Byl úplně obyčejný, vysoký, štíhlý, tmavovlasý. Neustále jsem se v mysli vracela k jeho pohledu a úsměvu.

 

„Jdu si ještě zaplavat“

„Už zase? Vždyť ses sotva vrátila“, bručel Ondra

„Neboj, hned jsem zpátky“ a kvapem jsem odešla, aby ho nenapadlo, jít se mnou.

Cestou k bazénu jsem se nenápadně rozhlížela, jestli nezahlédnu jeho pěkný úsměv. Hm, nikde není, snad bude v bazéně, doufala jsem.  Jenže ani tam nebyl.  Asi se vrátím za Ondrou, stejně už nemůžu, přemítala jsem. Po pár metrech jsem potřebovala další oddech, tak jsem se držela kraje, opřela bradu o ruce a sledovala dění kolem. Nebo spíše hledala neznámého. Najednou se naše pohledy setkaly. Seděl na druhém břehu bazénu a usmíval se. Usmívá se opravdu na mě? A na koho jiného, když v devět ráno je tady sotva deset lidí, ty Rozáro, pomyslela jsem si.  Neznámý najednou sklouzl z břehu do vody a pomalu plaval ke mně. Znervózněla jsem. Co mi chce? Co když nás někdo spolu uvidí? Doufám, že se nedá se mnou do řeči. Co bych mu jako měla povídat? Celou dobu, co plaval, se na mě upřeně díval a usmíval se. Vedle mě se ale otočil a plaval zpět. Puberťačko pitomá, pomyslela jsem si a oddechla si. Radši se vrať k Ondrovi, stejně bude mít řeči, kde jsi tak dlouho.

 

Když se blížilo poledne a koupaliště se začalo plnit lidmi, sbalila jsem všechny věci a šlo se domů. Nenápadně jsem hledala jeho oříškové oči a úsměv.  Našla jsem. Pohledný čtyřicátník seděl na dece a jen se naše pohledy setkaly, sklopil oči a odvrátil je. Neusmála jsem se, neusmál se. Překvapivé? Ne. Kolem mě běhaly mé dvě malé děti a za ruku mě vedl můj muž. Neznámý seděl na dece a se svými dětmi a ženou hrál karty.

 

Autor: Zuzana Horváthová | sobota 18.7.2015 21:17 | karma článku: 6,26 | přečteno: 211x
  • Další články autora

Zuzana Horváthová

Týden sedmý a týden osmý – Závěrem aneb Můj boj s diastázou 11. díl

„Mamo, co děláš?“ „Masíruju jizvu (po císaři, pozn. pro čtenáře), proč jako? Lucka říkala, že jizva není jen otázka kůže, ale i svalů pod ní.“

31.5.2019 v 21:38 | Karma: 10,76 | Přečteno: 372x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

Týden šestý – Jsem sobec? Aneb Můj boj s diastázou 10. díl

Tak jsem zjistila, že manžel mé články přece jenom sem tam čte. Počítač mi nesebral, do Břeclavi k Lucce mi nezakázal jezdit, ale od vydaného článku Výstavní vagína celý večer se mnou nemluvil.

10.4.2019 v 8:00 | Karma: 10,56 | Přečteno: 462x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

V mezičase II. – Výstavní vagína aneb Můj boj s diastázou 9. díl

Dovolím si ještě jeden článek na téma sex. A to proto, že sex s pánevním dnem úzce souvisí. A taky proto, že jsem zjistila, že manžel mé články vůbec nečte.

4.4.2019 v 8:12 | Karma: 16,16 | Přečteno: 896x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

V mezičase – Venušiny kuličky aneb Můj boj s diastázou 8. díl

Tož sem si rozdělala flašku chardonnay a vrhám sa na psaní článku, který vznikl na popud mužů. Toto prostě střízlivá nemožu dat!

25.3.2019 v 8:00 | Karma: 14,11 | Přečteno: 992x | Diskuse| Ona

Zuzana Horváthová

Týden pátý – Překvapení a změny aneb Můj boj s diastázou 7. díl

Je to tady! Ne, to není možné, to nemůže být pravda! Lucka upozorňovala, že cvičení může ovlivnit plodnost, ale čtvrté dítě fakt nechci!

18.3.2019 v 11:19 | Karma: 9,61 | Přečteno: 449x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum. Nahradit ji může Havel

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  13:49

Přímý přenos Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Muž se nadýchal chemikálie, která unikla z tlakové lahve. Patrně jde o chlor

25. dubna 2024  13:45

Kvůli úniku neznámého štiplavého plynu zasahovali hasiči ve středu a ve čtvrtek v Gorkého ulici v...

Zastal se urážené kamarádky, schytal kopanec do hlavy. Policie hledá útočníka

25. dubna 2024  13:42

Pražští policisté pátrají po agresorovi, který v březnu v Karlíně napadl jiného muže. Incident se...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  13:40

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč

  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 614x
Máme s manželem tři děti, jsem na rodičovské dovolené s nejmladší dcerou.

Seznam rubrik